TURISME DE L’AMETLLA DE MAR PRESENTA LA MEMÒRIA 2016

Acaba l’any i l’Àrea Municipal de Turisme de l’Ametlla de Mar fa balanç de les accions portades a terme per a  la promoció turística de la vila i dels seus actiu turístics, aquesta és la memòria detallada del 2016:

ATENCIÓ I INFORMACIÓ TURÍSTICA:

Durant aquest any 2016 han visitat l’Oficina de Turisme 24.000 persones que han formulat 14.000 consultes.

D’ON VENEN?
Catalunya 30,5%, França 28,5%, Espanya 23,5%, RU 7%, Benelux 4,5%, Alemanya 4%, resta 2%.

ON S’ALLOTGEN?
Apartaments/xalets 31%, càmping 29%, Hotel 19%,
2a. residència 14%, turisme rural 3%, autocaravana 2%, casa amics/familiars 2%.

COM VENEN?
Familia 43%, parella 36%, grups/amics 16%, sols 5%.

QUINA EDAT TENEN?
de 16 a 25 anys: 5%
de 26 a 35 anys: 36%
de 36 a 65 anys: 48%
+ 65 anys: 11%

QUE ELS INTERESSA MÉS?
Turisme actiu, oci i festes, gastronomia, sol i platja i natura.

Oficina de turisme de l'Ametlla de Mar

ACCIONS PROMOCIÓ GASTRONOMIA

  • Jornades de la galera (amb les viles marineres de les Terres de l’Ebre)
  • Ruta de les tapes marineres.
  • Jornades gastronòmiques de la tonyina roja.
  • Ruta de la Tapa
  • Diada de la tonyina roja.
  • Jornades gastronòmiques del Peix Blau i dels Fideus Rossejats.
  • Ruta de la Tapa blava.
  • XXII Diada dels fideus rossejats
  • Jornades gastronòmiques del peix de Llotja.
  • Ruta de la tapa blanca.
  • XXXII Diada de l’Arrossejat.

Tapa-tonyin-roja-la-subhasta

ACCIONS EMPRESES ACTIVITATS “L’AMETLLA DE MAR” EXPERIENCE

  • Edició 20.000 opuscles l’Ametlla de Mar Experience.
  • Repartiment de l’opuscle pels allotjament de la costa de les terres de l’Ebre i Costa Daurada durant tota la temporada d’estiu.
  • Banner a la web de Turisme amb totes les empreses i les seves activitats en Català, castellà i francès (anglès el 2017).
  • Difusió de totes les empreses i activitats a través de les xarxes socials de Turisme: FacebookInstagram, twitter i Google +.
  • Incorporació de totes les empreses i les seves activitats a l’app Turisme a l’Ametlla de Mar.
  • Assistència al Mercat d’escapades a Barcelona
  • Enviament newsletter a 15.000 subscriptors del portal “FestaCatalunya.com

Ametlla-de-Mar-Experience

PROMOCIONS ONLINE

  • Posicionament SEO i actualitzacions web Turisme de l’Ametlla de Mar
  • Actualitzacions app l’Ametlla de Mar al teu mòbil.
  • Presència a portals turístics
  • Social Media: Gestió i presència activa a pràcticament totes xarxes socials amb més de 80.000 seguidors (Facebook300, Twitter 6.600, Instagram 20.030, Pinterest 3.100, Google+ 350)
  • Publicació d’articles al blog “Enjoy l’Ametlla de Mar”.

50-000-me-gusta-face-turisme

FAM-TRIPS / PRESS-TRIPS

– Viajeros #minubetrip.                                                                                                                                          –Social trip influencers.                                                                                                                            –Periodistes País Basc.                                                                                                                              –Periodistes Russos.                                                                                                                                    –Periodista Guia Nàutica Alemanya                                                                                                  – Periodista Petit Futé.

ACCIONS AMB LES VILES MARINERES I PATRONAT DE TURISME DE LES TTEE

  • Campanya premsa, ràdio i internet a Gipuzkoa.
  • Jornades Gastronòmiques de la Galera.
  • Microsite terresdelebre/viles marineres.
  • Campanya display a Routard.com
  • Campanya ràdio a FunRadio.
  • Campanya ràdio a Toulouse.fm.
  • Article a Lonely Planet.
  • Article “el sabor de los pueblos marineros” a l’especial monogràfic de gastronomia del Diari de Tarragona encartat a: Diario de Guipuizcoa (Sant Sebastià), El Deia (Bilbao), el Diario de Navarra (Pamplona), el Periódico de Aragón (Zaragoza) i al Diario Mercantil Valenciano.

ACCIONS VÀRIES

  • Edició d’opuscles, plànols, agenda de l’estiu, etc…
  • Manteniment servei d’informació 24h exterior Oficina de Turisme.
  • Certificació Turisme Esportiu Agència Catalana de Turisme.
  • Venda d’activitats als visitants de l’Oficina de Turisme.
  • Programa “Catalunya Experience de TV3”
  • Programa “Divendres” de TV3
  • Filmació vídeo promocional turisme familiar i de sol i platja de Catalunya Experience.
  • Difusió a mitjans de notes de premsa.
  • Convenis de publicitat amb mitjans de comunicació.
  • Actualització constant de l’agenda local a diferents portals: cat, Viulefesta.cat, Turismedia, etc…
  • Conveni amb l’IES “Verge Candelera” pràctiques alumnes “Batxibac”.
  • Concurs Fotografia de les Terres de l’Ebre.
  • Coordinació i promoció Catifes de Corpus.
  • Assessorament habitatges d’us turístic.
  • Concurs d’aparadors.

ACCIONS AMB EL PATRONAT DE TURISME DE LES TERRES DE L’EBRE

Córner Comunicació i Màrqueting Mercat Nacional

(Acció Ràdio)

Campanya de publicitat (falques) a una de les principals emissores de ràdio al mercat català.

 

Córner Comunicació i Màrqueting Mercat Estatal

(Acció Ràdio)

Campanya patrocini/concurs a una de les principals emissores de ràdio al mercat català

 

Córner Comunicació i Màrqueting Mercat Nacional , Estatal i Internacional

(promoció on-line)

 

Campanya a Trip Advisor, mercat català, espanyol i francès

 

Córner Comunicació i Màrqueting Mercat Nacional , Estatal i Internacional

(promoció on-line)

 

Acció on-line Minube.

mercat català, espanyol i francès

 

ACCIONS AMB L’ESTACIÓ NÀUTICA DE LA COSTA DAURADA

  • Programa Salpem de TV3.
  • La Festa del Mar.

Fires:

Catalunya:

B–TRAVEL(Barcelona) i IBTM(Barcelona).

Espanya:

FITUR (Madrid), Navartur (Pamplona), Unibike (Madrid).

Internacional:

VAKANTIEBEURS (Utrech), ITB(Berlín), SEA TRADE CRUISE SHIPPING(Miami)

MITT (Moscou), WORLDTRAVELMARKET(Londres), IGTM (Mallorca)

Altres:

ROADSHOW (Rússia) IN&OUT (Costa Daurada)

Turisme de l’Ametlla de Mar ja està treballant per programar les promocions de cara a la propera temporada conjuntament tant els agents privats locals com les empreses d’activitats, allotjament i restaurants com altres organismes (Patronat de Turisme de les Terres de l’Ebre, Estació Nautica de la Costa Daurada i l’agència Catalana de Turisme).

Font: Turisme l’Ametlla de Mar

Imatges i vídeos: Turisme l’Ametlla de Mar

Advertisements

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s